dissabte, 13 de juny de 2020

informació per les famílies

Benvolgudes famílies,

Des de l’AMPA de l’Institut Palau Ausit desitgem que estigueu bé. Volem donar el nostre ànim especialment a aquelles famílies que s’han vist afectades directament per la COVID-19.

Acaba el curs 2019/20 d’aquesta forma tan estranya que ens ha tocat viure, i ara ja pensem en el curs vinent, ens adrecem a vosaltres per animar-vos a participar activament en l’associació de mares i pares d’alumnes del Palau Ausit.
Pròximament caldrà renovar la junta directiva de l’AMPA, si esteu interessat a formar-ne part o en rebre més informació, us podeu adreçar al correu electrònic següent:


Des de l’AMPA s’organitzen activitats durant tot el curs,: 
  • tallers de Nadal,
  • recaptació de fons per La Marató,
  • xocolatada solidària,
  • orles d’alumnes 4t ESO i 2n Batxillerat,
  • subvenció a sortides curriculars,
  • col·laborar amb la compra de material per a l’institut,
  • classes de repàs amb preus reduïts,
  • activitats esportives amb preus reduïts...,
Amb la intenció de promoure la participació i col·laborar en les activitats educatives del centre animem a totes les famílies a participar en activitats que proposem entre tots i totes durant el curs vinent.

Aprofitem per informar d’algunes qüestions importants:

  • Quota AMPA curs 2020/2021: donada la situació excepcional que vivim, hem decidit reduir la quota dels socis i sòcies de l’AMPA un 50%. Per tant, passarà de 40 a 20 euros. Serà l’Institut qui recaptarà aquesta quota en el moment de la matrícula i ens farà el traspàs.
  • Realitzarem assemblea a l’inici del curs acadèmic 2020/21 per informar a les famílies sobre estat de comptes, activitats programades, persones interessades a formar part de la junta directiva...,.
  • En aquesta assemblea, també haurem de decidir sobre com realitzar la gestió de la socialització de llibres de text del curs vinent. Fins ara, som només dues persones les que portem aquesta gestió i rebem la quota de gestió per fer-ho.
  • Devolució llibres de text: demanem una especial revisió dels llibres de text que s’han fet servir durant aquest curs.

Donada la situació actual, us preguem que porteu els llibres de text per lots complets, esborrades les guixades que puguin tenir i degudament folrats.

Els dies que hem establert, d’acord amb la direcció de l’Institut, sempre que estiguem en fase 3 de desconfinament, per retornar els llibres són:
  • 25 de juny: 1r ESO
    • 1ESO A: de 09.00 a 10.00h
    • 1ESO B: de 10.00 a 11.00h
    • 1ESO C: de 11.00 a 12.00h
    • 1ESO D: de 12.00 a 13.00h
  • 26 de juny: 2n ESO
    • 2ESO A: de 09.00 a 09.45h
    • 2ESO B: de 09.45 a 10.30h
    • 2ESO C: de 10.30 a 11.15h
    • 2ESO D: de 11.15 a 12.00h
    • 2ESO E: de 12.00 a 13.00h
  • 29 de juny: 3r ESO
    • 3ESO A: de 09.00 a 09.45h
    • 3ESO B: de 09.45 a 10.30h
    • 3ESO C: de 10.30 a 11.15h
    • 3ESO D: de 11.15 a 12.00h
    • 3ESO E: de 12.00 a 13.00h
  • 30 de juny: 4t ESO
    • 4ESO A: de 09.00 a 09.45h
    • 4ESO B: de 09.45 a 10.30h
    • 4ESO C: de 10.30 a 11.15h
    • 4ESO D: de 11.15 a 12.00h
    • 4ESO E: de 12.00 a 13.00h
Per qualsevol dubte ens podeu escriure al correu:ampaiespalauausit@gmail.com
O al telèfon: 633546968
Gràcies a totes i tots per la vostra col·laboració i el vostre suport.
Presidenta de l’AMPA: Ana Castillo


Cap comentari:

Publica un comentari